loading...
Karajfa2.Tk کرجفــــــــــا l 026 l
Karajfa

برای حمایت از ویدیو به سایت pmctop20.com مراجعه کنید و به کد ویدیو 9684 رای دهید.

بازدید کننگان عزیز به سایت Karajfa خوش آمدید

در این سایت سعی میشود تمامی آهنگ های رپ کرج از جمله آهنگهای قوی و پر طرفدار قرار بگیرد

از آهنگ های متوسط فقط کارهایی که از نظر مدیران سطح بالایی داشته باشند در سایت گذاشته میشود
اگر مي خواهيد موزیک رپ کرج رو حرفه اي دنبال كنيد به جمع ما بپيونديد
به هیچ وجه آهنگ های 6o8 و خالتوری در این سایت قرار نمیگیرد

با عضویت در سایت و ارائه نظرات خود در قسمت نظرات پست ها و پیغام کوتاه ما را راهنمایی کنید

شرایط ارسال آهنگ و . . .


شرایط ارسال آهنگ
دوستان عزیز شرایط قرار گرفتن آهنگ در سایت Karajfa به شرح زیر میباشد
  • آهنگ 6.8 و خالتوري نباشد
  • مبلغ 5.000 تومان براي قرار گرفتن بر روي سايت

دوستان ميتوانند جهت قرار گرفتن آهنگ بر روي سايت با يكي از ID هاي زير هماهنگي هاي لازم را به عمل آورند

» شماره تماس 09100229815 (احمد حقیقت)

 ahmadhaghigha7@yahoo.com
hosi_mi@yahoo.com
ایمیل سایت برای ارسال آهنگ:
Karajfa@Gmail.Com
اخبار
  • آهنگ جدید محمدرضا لایفر به نام ساکن درد با آهنگسازی شاهین شاتان بزودی از کرجفا . . .
  • آهنگ جدید محمد کله و علی فریاد و امیر علی به نام زیر بام کرج بزودی از کرجفا . . .
  • آهنگ جدید پویا پیشگو و پیام تیمسار به سبک گنگ بزودی از کرجفا . . .
  • آهنگ جدید حسین سردار به نام مادمازل بزودی از کرجفا . . .
  • آهنگ جدید حسین سردار به نام جنگیدم بزودی از کرجفا . . .
  • آهنگ جدید میلاد دویل به نام شاه کرج بزودی از کرجفا . . .
  • موزیک ویدیو جدید امیر سربلو بزودی از کرجفا . . .
  • آلبوم جدید حمید سرور به نام حقیقت تلخ بزودی از کرجفا . . .
roham بازدید : 243 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

مصاحبه جدید و بسیار زیبا از حسین سردار که این مصاحبه قرار بود در مجله قرار بگیره ولی دلم نیومد ۱ماه وایسمو پخش نکنم از دست ندید

سلام به حسین سردار از گروه کی جی بکس((kj
1-یه بیوگرافی بگو هرچی بیشتر بهتر؟ سلام عرض میکنم خدمت شما و همه ی دوستان عزیز.. حسین هستم ملقب به سردار متولد 72 هستم.. اصالتا کــــرجــــی
2-بچه مایه داری؟ نه والا.
3-تحصیلاتت چقدره؟ تا الان دیپلم کامپیوتر
4-وقتی مینویسی چیزی میکشی ؟ اهله نشه بازی هستی یا پاک؟چون شایعه شده همه رپرا مواد میزنن؟نه خدارو شکر هیچ چیز مصرف نمیکنم... همه رپرا که معتاد نمیشن یهو باهم.. آره یه سری از بچه ها خلاف میکنن.. اونم گریزه.. یه ریز نیس..
5-برای چی از شلیک جدا شدی هرچی که میتونی بیشتر توضیح بده؟ جدا شدم دیگه.. به همین دلیلی که از کی جی جدا شدم.. من اخلاق ندارم همه خوبن.. میخوام تکی کار کنم حوصله گروه و واسه بقیه تکست نوشتن و بچه بازی ندارم..
6-چرا لغبت سرداره؟ سرداره رپ
7-از رپ بگو رپ یعنی چی دیدگاهت چیه از رپ؟ رپ زندگی..رفیق..شب و روز.. همه چیز.. مثه آیینه هستش هرجور نگاش کنی همون بازتابو میده..
8-پیامت واسه اونایی که رپ مخونن ولی نمیدونن رپ چی هست و آبروی کرجو میبرن چیه؟ آقا توروخدا نخونید رپ خواننده ی آماتور نمیخواد.. شنونده ی پرفشنال باشید..
9-از چه کسی داری الهام میگیری تو رپ؟چه کسی؟ هیشکی مغزم. الگو ندارم.. با کارای جدید الگو میشم.!!
10-چرا رپ این همه سبک؟از اول باهاش بـُر خوردیم.. تو رنج سنیه خودمون هم مخاطبا و هم خواننده ها 70% رپ رو قبول دارن..
11-شنیدم آهنگ سازتون گروهو ترک کرده چرا؟شبی که من جدا شدم اون جدا شد.. نمیدونم.. خبر ندارم... ولی میدونم اون گروه رو ترک نکرد.. اخراجش کردن
12-با کیا کار کردی استدیو فیت و... بگو تا بیشتر در موردت بدونیم؟هـــمـــه هم سطح بودیم... ممد ام زد امیر سربلو ایمان نیوگیم ای داگ بیگ1 فایتر مدمن هلما حمید شدو.. استدیو ؟ شـِل و اکتیو و فرکانس و اینا بیشتر..
13-تو کرج از کیا الهام میگیری؟ بخدا کرج تو سبکی که کار میکنم رپر نداره که الهام بگیرم ازش..
14-چرا بای رپ دادی یه با اخلاق تو کرج بود اونم رفت؟چاکـــریـَـــم.. بای رپ ام جدّی نبود.. برمیگردم.. تا عید کارای اصلی رو رو میکنم.
15-از این میتینگایی که رفتی بگو خوب بود بد بود؟همـــش بچه بازیه.. حال نمیکنم..
16-دشمن داری؟براش یه پیغام بنویس؟الان زیاد دارم ولی دایورت کردم :)) مهم نیستن
17-از kj بگو گروه عضو جدیدی داره؟گفتم.. من جدا شدم.. خبر ندارم..
18-از کارات بگو چرا کاراتون کم شده نمیدید آهنگ؟والا من چــنـــد ماهه دارم رو کارام برنامه ریزی میکنم.. ازین به بعد کمتر کار میدم.. ولی کار میدم
19-نظرتو د باره اسم های زیر بگو؟بیگوان: سربلو: آرتان: کله: احمد: لایفر: نیوگیم؟....همه خوبن نمیشه تک تک گفت.. از لحاظ کاری ولی لایفر پرچمش از بقیه بالاتره...
20-حرف آخرت ؟آرزو موفقیت واس شما و سایت خوبتون و همه بچه های کرج
خدا حافظ
خـــدافـــظـــی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamid در تاریخ 1391/10/17 و 0:59 دقیقه ارسال شده است

hal kardam ba mosahebe bahal bod mosahebe neveshtani begirid suoti zayas yaro nemidone chi mige شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ارتباط با مدیران سایت

    Hosein Sardar

    Ahmad

    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 217
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 555
  • بازدید سال : 2,868
  • بازدید کلی : 297,104